I löööv it

Tänk den dagen när man flyttar tillsammans med någon som betyder nåt för en... Det kan vara bästa vännen flickvän/pojkvän vad vet jag..
Men när jag tänker på de så menar ju jag pojkvän.....
Tänk alla kvällar man får komma hem, man slipper sova själv & man har någon som kramar om en när man sover..
Tänk när den dagen kommer.. Jag skulle älska det!
Jag hatar egentligen & sova själv....
Jag längat ialf så mkt tills jag bor tillsammans med någon.. Någon som Jag bryr mig om, någon som Jag älskar...
Att få komma hem till den som är ens allt..
Att få vänta tills han kommer hem & sen vakna av att någon kommer & kramar om en....
De bästa jag vet är när man ligger sked.. Vet de låter lite perverst men det är inte alls så jag menar...
Eller att få ligga på honom & bara känna sig som en liten flicka med huvudet på hans bröst...
Även om jag vet att de kanske komma dröja läääänge tills denna dag eller vem vet kanske det inte alls gör.. Man vet ju inte vad framtiden har att erbjuda..
Men hur som helst längtar jag........

**********


Jag & Emelie (tog den från henne)

 

Jag


Sarah & Jag <3


I Love This Fucking T-Shirt


Hihi



Kommentarer
Postat av: lompitompi

cool :)

2007-08-15 @ 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0