='(

Tiden kommer alltid komma ifatt dig, hur du än gör.
Vad Händer med dig själv?
Vad händer med dina medmänniskor?

Såra Inte & Bli inte sårad..
Jag hatar livet!

Jag är trött på mina vänner och ni som aldrig ringer
Ni lovar så mkt men ni bara försvinner..
Allt som ni lovar allt blir bara minnen till alla som snackar här har ni mitten fingret..

2001 Det var då Ni spärra in mig
Jag hatar allt som hänt och jag hatar alla minnen..
Att få leva med sig själv att låta tiden passera
Ett hopp från min balkong jag kommer säkert överleva..

Jag är så misslyckad jag klarar ingenting
Jag hatar mina vänner och jag hatar min familj
För ni underskattar mig ni tror jag är nån jävla ****

Alla mina brödr från norr &  till söder
Jag vet att ni vill och ni försöker men musik är de här och jag pallar inte skiten
Jag hatar dig mamma för att du gav mig livet.....

Jag är trött på mina vänner och ni som aldrig ringer
Ni lovar så mkt men ni bara försvinner..
Allt som ni lovar allt blir bara minnen till alla som snackar här har ni mitten fingret..



 Kewd - Här har ni mittenfingret


                                              
...............................................................


Hjälp! När jag hörde denna text för första gången så började jag nästan tjuta...
Vissa saker i texten kan jag känna igen mig på när man bara känner sig så jävla misslyckad.. de ända som inte stämmer så älskar jag min familj över allt annat som de som känner mig redan vet.. Vad som helst för dom sen spelar resten ingen roll bara de finns! Fast de finns en person till som jag lärt mig att jag inte kan vara utan........


Kommentarer
Postat av: jocke

Var det du som gick med sarah?
hm jo eller sådär, för det första glömmde jag mitt körkort i bilen när vi kom ner till stan. Bilen stog vid pronova såvi gick ner mot otten sen kungsgatan upp igen för att hämta det, sen gick vi ner mot stan och drottninggatan ner så det blev as mycket att gå i går så jag var helt slut, skulle lätt kunnat somna i soffan där inne ;P
Hade du kul då? =)

2007-08-12 @ 13:00:14
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sarah

Men gumman då! Du behöver inte be om ursäkt för nåt! Verkligen inte! Det händer alla, även den tappraste. Du är stark gumman, när jag tänker på hur mycket du har gått igenom.. Aja, men du ska veta att jag hade kul igåt=)... Ses snarrrtt älskar dig med hjärtat!!! pusss puss

2007-08-12 @ 13:08:14
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jocke

okej. Na menar det =/ va ju tvungen att gå as långt blev ju skapligt seg i bena =)
Hm idag händer inte ett skit =/ typ bara ta det lungt kolla film eller nått ;S
ska du hitta på då?

2007-08-12 @ 17:24:15
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0