Daniel

Glömde ju berätta lite om Danne. haha fattar nte de va så varmt inne på hugo igår ändå sprang han omkring med mössa haha.. han e sköööön hihi..
Men trot eller ej såg honom strula igår hahaha.. pahhhhhhh danne strula.. & inte Andy.. Va fan har hänt hahaha ;)..
Han va nog rätt dragen.. Frågade Wistha om han visste vart mina bröder va så han va vädligt snäll & visade mig vägen & när vi kom fram så sa Danne "fan snällt att du tar hand om syrran"
Alex sa att de va klart då säger danna asså alex du behöver inte fjäska det är bara & ta henne.. Herregud tänkte jag vad är dt jag ör danne säga.. Men han skäntade ju bara eftersom han vet ju att alex har flcivä & plus att han gillar att skämta lite eftersom vi & alex är gala barndomsvänner..
Ialf så såg jag danne springa runt hela tiden..
Sen när jag står & pratar med Bauer kommer han fram hela tiden & sa "haaaaaaaaaaaaaaaaaaa du stöter på min syrra" Fy fan va han e pinsam men eftersom han även vet vem bauer & så va de ju Okej..
Det är tur bauer & wistha känner min bror.. Täk om de hade varit någon som inte visste att danne drev & tänkte "vem fan e han, ska han ha spö" hihi..
Herregud tycker de e kul & se danne ute han e så skönt då....
Han har konstoll på läget fast han e ap full.. Andy där emot hmm ska vi nog inte ens komentera..
Andy igår: Försökte ragga på sarah & fråga om hon ville ha en drink men hon dissa mig.. hahah störd han e men vet ju att han bara skojar eftersom han gillar att reta mig & nämna mina vänner.. Lika dant när jag presenterade emlie för honom så sa han.. va snäll då e som fixar tjejer åt mg som jag kan ragga på.. AAAWWWWWWWWWWWWWW ditt lilla sne huve..
Hahaha men andy är andy.. Andy pandy!

Mina börder måste vara de bästa & abslout galnase bröder man kan ha..
Älskar dom såå mkt....
puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0