Då var sommaren slut....

Det var den sommaren! Idag är det den 31 augusti... alltså den sista sommar månaden.. Nu kommer hösten då löven blir röda & gula. Det är rätt mysigt men när de börjar bli bruna & torra börjar nästan ångesten komma tills den dagen då snön kommer (mkt snö då såklart) för då börjar det bli mysigt igen....
På med jacka nu för det är ju nästan bara som högst 15 grader nu för tiden....
Skönt ialf att solen skiner....

Igår var jag på min första hockeymatch för det här året...
Riktigt  kul att vara tillbaka & kolla på match i himpa hihihi..
Hästen gästades av AIK... & trot eller ej Hästen vann med 6-5....
& han som gjorde avgörandet var ingen mindre än nummer 4 Liiinuuus Erikssooon hihi.. Duktig du är!

Eriksson Eriksson, Linus Eriksson
Han är stor & tung, han är våran kung
Linus Eriksson

hahahaha


Idag kl 12 är det dags att klippa sig också.. Sa bli skönt med är nervös eftesom jag bestämt mig för lugg..
Så de blir det & sen slinga håret... Men litar på tommy på style station hahahah..
Nej nu ska jag äta frukost men jag har fortfarande sjuuuukt ont i magen har haft det hela natten.. Vad är felet???


Kommentarer
Postat av: Emelie

ohh spännande med lugg.. du måste lägga upp bild på det! Ikväll är det "turkossittning" så det blir fest. Marco kommer ikväll också så resten av helgen blir nog lugn.. ska spendera den med honom :)
jaha okej. men det är bara o testa så får du ju se sen. men det låter ju kul iaf. men hur går det med viktor då.. är han hemma nått? hoppas allt löser sig. puss

2007-08-31 @ 13:47:58
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: jocke

hahaha jasså, tycker jag du också borde börja göra ;D
jo för pengar behövs ju, men spelar ingen roll hur mycket man får, allt försvinner ju ändå... =/
Har faktiskt inte en aning om vad som händer i helgen, just nu är jag nyvaken och as trött och fryser som en gris buuurrrr.
Eller vi skulle ha dragit till göteborg och liseberg och sovit på hotell men de sket sig, emn får typ bli näste helg eller nått sånt :D
Ska du hitta på då? =)
puss

2007-08-31 @ 15:59:21
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Linus Eriksson jobbar på bemanningsproffsen va?

2007-08-31 @ 16:00:48
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0