då är det gjort..

Idag sa jag till min chef att jag åker till Norge i september...
Hon förståd att jag ville göra något annat...
Så till alla som vill söka jobb WoW söker ni personal så kom & lämna in ansökan & CV de som vill....

Idag fick jag även höra från Andy att han har bokat tid för tatuering den 14 augusti.. haha 5 jävla timmar har han bokat upp sig på.. han ska tatuera hela armen.. hoho 5 timmar pain hihih.. de kommer nog bli as coolt..
Ska kolla hur hans tatuering blir sen ska jag boka tid för att tatuera mig.. min 3e ska vara på benet...

Idag när jag vaknade kändes det som jag fortfarande va proppmätt efter smultronstället igår hihi fy fasen vilka glassar som finns där.. nu vill jag ite se en gladd på många veckor hihi..

Nu vill mamma ha hjälp i köket med maten.. eftersom jag är kingen i köket så är de ju inte så konstigt hihi ;).. Ne vars men måste säga att jag är ganska bra på mat lagning (så emelie vill du ha hjälp med recept har jag några lätta recept åt dig som du teoretiskt sätt inte kan misslyckas med hihi..)

Gud va denna dag gått fort det har gått i ett hela tiden.. åkte med mamma & handla halv 12.. sen åkte vi till stan & fixa mat & gick till systemet sen åt jag gick sedan till jobbet & nu sitter jag här & väntar på att främmandena ska komma eftersom daniel fyllt åt..
Höll på att få BF på stan också eftersom de aldirg gick som jag ville när jag skulle fickparkera hahah.. HATA HATA HATA fittparkera ooops fickparkera.. haha töntigt jag va nu..

tack & hej för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0