Besvikelse...

På lördag skulle ju då DMX komma till otten..
Men nu är det så atthan blivit häktad i New York så han kommer inte på lördag..
Istället kommer han den 25/8.. så nu får man alltså vänta 3 extra veckor...
Det kommer ju kanske vara sista veckan innan jag lämnar Sweden.. Bye bye Sweden då..
Får väl fira de då...
Men är verkligen besviken hade verkligen sett fram emot lördagen.. men men that´s life babe......
 Fjasko för otten dock eftersom de e folk från hela Sverige som köpt biljetter....
men som sagt fårvänta till den 25.. löning de e ju posotivt... 10.000 får jag då.. yeeaahhh.
 De går bra nu pengar rullar in som andy brukar säga hihihi...

Kommentarer
Postat av: jocke

fan va tråkit då =/ segt för er som har väntat på det också.
Händer ist då?
na okej bara undra trodde du blev lite lck först haha ;D Hm ja jag addade dig på msn, sen mitt program står det vilka som blockat, då stog de att du hade blockat mig =/
Ser också fram mot lönen den 25 augusti, hoppas på iaf en 22 tusen efter skatt :P
Okej men jag såg virre på gymmet för ett tag sen hälsa på han då så jag undra bara :)
aja hare bra pussogonatt.

2007-08-03 @ 00:20:51
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Hur länge ska ni vara i Norge sen då? =)

2007-08-03 @ 00:21:53
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Emelie

hehe jo jag får väl göra det..
jag tror vi drar till otten men är det 18 då?? annars vet ja inte.. cromwell kanske.
hihi oki jo det är gulligt med delfiner ju :)
haha va bra. då kanske ja kan öva in recepten innan ja flyttar! haha nee marco kommer fan inte få softa. men ibland kan han ju va en riktig latis hihi. men ja ska nog få fart på honom haha
okej jo det blir bra..
ha det gött

2007-08-03 @ 08:32:29
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Sarah

Hej älsklingen... Fan va triiist alltsååå! Vi som hade sett fram emot det hääär! Vi måste iallafall ses i helgen, oavsett. Det var verkligen mysigt att äta glass med er. Jag och Sanna såg på Apocalypto, har sett den förut men den är så bra så jag såg den igen hehe... Han är ganska söt tycker jag :D. Usch jag drömde en jätte konstig dröm, bl.a. om hon från mc donalds... äckligare människa får man ju leta efter! haha! Vad skönt att din chef tog det bra förresten, att du ska sluta alltså. aja, vi hörs senare idag gummsan. Puss pusss

2007-08-03 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0