Äckel!

Varför ska man smutskasta mig när man själv inte är felfri?
Det är en fråga jag ställt mig själv nu i en dag..
O jag har verkligen inte kommit på något vettigt svar.....
Kanske är det som mamma sa till mig igår, "det kanske är ren avundsjuka för det inte gått lika bra som det gjorde för dig... Man kanske känner att man inte blev lika nära inpå som du vart men som du tyvärr inte är längre"..
Men jag vet inte, vad vet jag?!

De finns verkligen en del snorungar man verkligen inte gillar...
Visst hata är ett starkt ord men hat är ända rätta jag känner för en...

Jag är inte felfri, jag är inte guds bästa barn, & jag har gjort stora misstag.. Jag erkänner & jag är inte stolt för en del jag gjort & saker jag ställt till med...
Men kom inte & prata om mig när du själv gjort något fruktansvärt mot din bästa vän...
Släng inte sten i ditt egna glashus!!!!!!

Och dessutom varför i helvete ska du ens diskutera mig Du har något som inte Jag har så du ska vara nöjd med det du har för nu har du något (kanske inte helt och hållet) som du antagligen aldrig kommer få igen den dagen det är slut på det roliga.....
Visst odspråket "man är aldrig nöjd" har jag fått känna på men du du borde va de för de du har är något som egentligen är världefullt och som faktikst va de för mig med en gång i tiden.. men jag var aldrig nöjd... tyvärr! Så jag ger ett råd var nöjd med det DU har & ha ALDRIG mitt namn på dina äckliga läppar en gång till i ditt oerfarna liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0