17/8

Förlåt Sarah för igår kände mig lite dum men du vet ju varför.. Men vi ska ta igen det i helgen gumman =)...
Älskar dig min lilla skruttis hihi...
Har tänk på en rätt solig sak du sa i lördags när vi va ute.. "gråt bara gumman om du måste" hihihi va söt du är...
Du måste vara trött på mig just nu känner att jag alltid pratar så mkt om mig & hur jag känner.. Men du vet ju varför jag gör de hihi.. & plus att du har alltid vettiga svar att komma med...
Visst vissa saker kanske är svåra att ta till sig men det är ju bara sanningen.. & dessutom tycker jag om att pratamed mig för du vet ju hur jag känner & jag vet hur du känner hihi...
Snart börjar du på Sensus också hihi.. det kommer gå så bra för dig.. Ditt schema varju ett drömschema hihi.. Skulle vilja vara med dig dina lediga dagar gumman & de vet du nog att ag vill innerst inne...



Vaknade i morse & kände mig hur pigg som helst ganska skönt när man vaknar & känner så.. Fast hade ju vaknat en gång inna & då var jag väl inte så värst pigg.. snarare halvdöd hihih..
Har sovit så bra i veckan... Skönt!
Det är verkligen skönt när man kan sova tills man vakar efterson jag börjar inte jobbet förän kl 14 eller kl 15.. Hihi ändå så klagar jag & säger "naaee nu måste jag jobba stackars mig".. Men egntogen borde jag väl bara hålla tyst.. Haha inte bra & klaga när det finns männickor som börjar betydligt tidigare som typ kl 7 eller 8...
Tack gode gud för att inte jag gör det...
Blev glad igår när jag jobbade ialf när Emelie & Marco tittade förbi.. Uppskattar alltid när det kommer människor man känner så man kan få prata lite..
Är jätte glad för emelies skull eftersom hon äntligen fått tag på en lägenhet i Kalmar.. Önskar dig verklgen lycka till!

Nästa vecka ska vi på WoW ha avslutingsmiddag... Eftersom i stort sätt alla ska sluta.. förutom Sandra..
Becca ska ju till Borås & plugga & Linn ska ju till Bali...

Nee nu ska jag gör mi klar lite innan Glamour börjar.. Har ju blvit ett Glamour-fan i sommar hihihi..
Igår var Hope (Brookes barn) nära på att drunkna... & Nu har äntligen även Stephanies lurendrej om hennes hjärtatack äntligen avslöjats hahahahahaha vilken nörd jag är..

Bye bye alla!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi tack va gulligt.. men hur var det nu.. jag är ju så virrig. Skulle ni på förfest hos pascal?

2007-08-17 @ 14:31:01
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: jocke

När är det du ska åka till norge då?
jag hade förjävligt förra sommaren, ja började 5 på morgonen hela sommaren :O ;P

2007-08-17 @ 15:51:23
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sarah

Va söööt du är!!! Du är inte ett dugg jobbig! jag tyckeratt jag bara pratar med mig själv, hihi... det är bara kul att båda pratar. Så sant att du förstår mig o jag dig. Du och Jag Alfred, Du och Jag ;D.. Älskar dig... Vi ska ha såå mysigt i helgen och måste vara ännu mer nu innan du åker, eller vi, för jag följer ju säkert med första helgen! Och det påminner mig om att vi måste skaffa biljetter! puss älskling!

2007-08-17 @ 22:08:27
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0