10/8

Egentligen vill jag bara krypa ner i sängen & sova men kan inte somna...
De är nåt som jag inte gillar när man känner sig super trött & helt slut i kroppen men när man väl lägger sig så somnar man inte..

sitter & funderar lite varför norrköping är så bra på skitsnack...
Kommer inte direkt fram till något vettigt svar...Hatar egentligen sånt men vet ju själv att ibalnd säger man saker ialf.. Lätt hänt...
Men jag orkar inte med ant längre.. Det tar bara på energin & hålla på..
Som ex finns det en tjej som jag nte kommit så bra översens men..
Fast saken är den att vi har ju dirkt aldgr pratat så utan jag har hört att hon tydligen sagt saker om mig & kan tänka mig att hon också hört sakersom jag skulle ha sagt...
Knstigt det där egentligen för saker & ting förstoras så lätt & förvrängs...
Från början hade jag inte en aning om vem hon va men så en dag kommer en gammal barndomskompis fram till mig & säger nåt som tydligen denna tjej sagt om mig & så va de igång..
De e så jävla lätt att snacka men egentligen borde jag nog frågat henne personligen & hon kanske bode ha frågat min saker personlgen också..
Fast det har ju faktikst hänt en gång att hon kommit fram till mig & vi snackat lite & de kändes ju ändå okej.. Det är skyst! Uppskattar sånt...
Ändå är de så jävla lätt att de böjas missförstå igen...
Den här månaden har jag lärt mig en hel del...
Har börjar inse en del saker som bara är så synd att jag inte insett tidigare...
Såg denna tjej ialf på otten förra helgen & hälsade faktikst & de va riktigt nice.. För då kände jag "nej nathalie seriöst nu får de fan vara slut på allt skit"..
Så de blir mitt löfte från och med nu... No More Bulshit elelr hur de nu stavas..
 
& Jag vet inte någon gång kanske du läser detta & förstår att det är Dig jag menar & då vill jag ialf att du ska veta att jag har inget emot dig jag skiter i allt som har sagts &som sägs för de e så himla onödigt..
& jag hoppas att du också kan känna så, så vi slipper allt skitsnack för jag kommer ialf inte bry mig längre om vad en del säger till mig......




& Till dig mami så hoppas jag att det gick bra hos läkaren idag....
Hatar sjukhuset, det är väl en av de obehagligaste platser jag vet..

nej om man skulle göra ett nytt försök till att gå & lägga sig & sova..
Iget jobb imorn så de ska ialf blr super skönt..

 bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0