Vilken helg..

Fredagen började riktigt bra.. var ute & gick en promenad med Sanna runt strömmen..
Riktigt skönt var det & jag fick riktiga vårkänslor..
På kvällen träffade jag Virrisen.. Vi åkte & köpte lite rebull till kvällen hihi eftersom vi skulle ut... Inte helt otippat kanske när man köper redbull en fredag hmm hihi..
Sedan gjorde vi oss iordning för kvällen & hämtade Adde & sedan vidare hem till Virre igen..
Där ifrån åkte virres mamma & pappa oss till Sofia.. & jävlar vad kul vi hade där.. Vilket gäng vi va (Cissi, Sofia, Patte, Virre, Adde & jag).. Sofia & Patte såg så sööta ut hihi.. Tack för en super kväll de måste vi göra om =).. Vi gick sedan virade till otten.. Självklart VIP vad annars hahha ne vars.. men tack Martinför att du alltid är skyst & skriver upp..
Väl där träffade vi Emelie & Frida.. haha fan Emelie vilken supis du e hihi.. Ne men vadå det är väl klart.. Vem är inte på G & full en fredags kväll på otten?? Vore ju konstigt annars!
De va ialf jätte kul.. Lite tråkigt bara att Linus va som han va ibalnd så Virre inte fick slappna av alltid..
Men vad gör de vi hade ialfkul & mysigtnär vikom hem hihi..

Igår fick jag gå upp kl 8 eftersom Virre skulle börja jobba 9.. &  jag fick börja 10.. Kan lova att jag inte alls var sugen på att jobba.. Hata alla barn igår.. De va så jobbiga.. Sen vart de bara för mkt när de kom in fula små påskkärrings barn.. UTE HÄRIFRÅN FULA SMÅ BARN tänkte jag.. men d ekunde jag juinte säga hihi.. Jag & Virre som bara skulle tagit 1 till 2 glas i fredags.. Ne ne de vart lite fööör mkt kanske hihi..
Igår upplevde även jag nåt mkt äckligt...
En bredbands reklam... Iden reklamen fick man se en närbild på ett ägg som krossades & valöskockt.. Jag ville bara spy.. HATAR ägg.. De e fan de vidrigaste som finns.. Eller aa spindlar också menäggär så uuuuscchhhh.. Om jag skulle vara med i fear factor skulle de vara en mardröm för mig att äta ett ägg... haha kanske inte så farligt tänker en del men för mig är de en pina..

Idag fick Virre & jag ialf sova ut.. de va så skönt.. Vi har även gått runt strömmen något som var vädligt mysigt.. Nu väntar han nogpå att jag ska skriva klart denna bloggså vi kan åka hem till honom & äta påskmiddag med hans släkt.. Hahah undra hur Ade mår idag.. Igår va han fortfarande full ialf hahahaha..

GLAD PÅSK... Ciiaaaoooo

image34         image35
                                                                                                      Hahaha fyllekajor?..Så sööttaaa
Ni är så söta ihop hihihi.....

                                                       image36
                                                          Älskar dig min fittsmurf hahaha.....

Kommentarer
Postat av: Sahara

hahahahah jag hatar också påskkärring barn. De plingar på dörren hemma och tigger godis när man är upptagen... usch... puss på daj

2007-04-08 @ 19:07:33
Postat av: Cecilia

hihi nu läser även jag din uppmärsammade blogg :D

2007-04-09 @ 15:36:30
URL: http://cecillan.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0