varför finns känslan ledsen för?!

image45 Varför ska jag må såhär för? Vad finns det för anledning? Det händer ganska ofta nu för tiden att jag går omkring & känner mig ledsen.. men varför? Jag är ju lycklig.. eller? vad är det som jag saknar? När jag vaknade i morse kände jag ingen glädje över huvud taget.. Ville helst inte gå upp.. Hade körlektion kl 1 & det gick ju bra men efter de var den  tillbaka igen.. känslan av att vara ledsen & vara minst på hela jorden.. Allt som jag tänker på just nu är saker som gjort/ gör mig ledsen.. Mammas cancer, Virre, Linus, rykten... varför kan jag inte bara vara glad för det jag har just nu...
Jag har min älskling.. jag har min familj som är den bästa någonsin.. Jag har min släkt & jag har Mina vänner framförallt Sofia & Sarah... Vad mer kan jag begära...
Ändå ska denna obehagliga känsla dyka uppfrån ingenstans.. Skulle bara vilja bort från allt & det här.. från norrköping... bort bort bort...... usch.. jag vill vara glad så glad som bara jag kan vara egentligen.. Om jag hade frågat min psykologilärare hade hon antagligen sagt att jag kanske var upprörd över nåt som är undermedvetet hihi vem vet... de kanske e så.. men vad kan då det undermedvetna vara?

                                          image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0