Valborg...

Idag ska jag & Virre hämta mami & papi..Saknat dom massor även om jag klarat mig jätte bra. Pratade med Mami igår de hade tydligen köpt massa till mig & lite till virre också & självklartmassa till Danne & Andy. Mamma var dock inte jätte glad eftersom Danne i förrgår ringde till mamma & sa att någon hade repat bilen.. Våran stackars fina saab.. Men men bara & fixa.. Förstår inte varför de ska vara dumma männiksor som måste göra sånna onödiga saker..
Sen ikväll blir det fest med de vanliga.. Sofia & patte & C.O & jag virre & adde.. ska bli massa kulit..
Hade rätt kul i lördags också.. Spec hemma hos mig...
Tyvärr började Emelie bråka med Marco men jag förstår henne & Sofia vart rätt besviken hon med & jag blev vädligt ledsen för Sofias skull.. & Stackars Sarah blev för full &mådde vädligt dåligt hihi.. De ända som klarade sig var jag & Elin.. tror jag ialf hihi..
Bättre lycka nästa gång ialf.. Tycker om er alla ialf =)...
Nu ska jag göra frukost thihi.. pusssss

image96  image97
                                              image98

Kommentarer
Postat av: Elin

hej hej, elin här från i lördags:) tänkte bara höra om ni hade kul sen?? fan vi gick ju aldrig in:( skulle gärna vilja ha bilderna:D puss E

2007-04-30 @ 11:00:01
Postat av: Elin

hej hej, elin här från i lördags:) tänkte bara höra om ni hade kul sen?? fan vi gick ju aldrig in:( skulle gärna vilja ha bilderna:D puss E

2007-04-30 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0