Vad tyst det är..

Nu när ag kom hem från dansen så möttes jag tysnad.. Just det ja, mamma & pappa drog ju idag till Kina. Jag som alltid är  van vid att det är mat färdigt & att papi sitter & kollar på TV & mami bubblar i telefon. Men nu fanns  de varken mat eller någon TV på...
Hur ska jag klara detta hihi... De kommer nog gå bra.. Tänkte laga fetaost kyckling imorn med pasta.. Intressant & se om de blir bra hihi.. Men det är väl bara & följla arlareceptet antar jag..

Har tänkt på en annan sak idag.. Det handlar om en person som bara för någon vecka sen ringde mig en del men som det helt plötsligt blivit tyst ifrån... & igår hörde jag av mig på ett sms, men det verkade inte vara helt uppskattat så det kanske är bäst att det är så som det är nu... Vi lever på helt olika håll..
Vissa saker får man helt enkelt acceptera.... Tråkigt! Men det kanske är bäst såhär när jag tänker efter...

Nej nu ska jag duscha & sen äta en knäckis.. sen blir de väl dag att hoppa i säng.. skönt att sova i mamis & papis säng...
Godnatt alla snuffisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0