Vad hände med det fina vädret?

I morse när jag vaknade såg jag att de va snö på taken.. What a fuck!! Va e de här?? De har ju varit super väder nu ett tag & på onsdag ska de blir 16+ & sol.. Inte kan de va snö nu då.. Bajsväder..
Men jag skulle ju ändå jobba så jag slapp se skiten hihi.. Idag gick de rätt fort på jobbet ialf.. Kul va de att Pascal jobbade idag också så jag kunna flirta lite med henne i  skyltfönstret haha.. Vi har inte haft dans nu på en vecka så jag längtar som bara den tills de blir dans imorn, torsdag & söndag.. På torsdag speciellt eftersom de e för Pascal då.. Då jävlar blir de att pumpa J-Status feat Rihanna - Roll.. Fan va grym dansen blir till den låten, hoppas Pascal går vidare i dansen nu också...

Varför går alla lov alltid förf ort för?? MEN  som tur är, är det bara 6 veckor kvar till studenten.. Det ni...

Veckans bästa påskägg som jag fick måste ändå vara det stora påskägget som innehöll ett litet minda ägg & i de ägget ett lite mindre ägg & i de minsta ägget fanns ett kinder ägg.. Tack för den hihi...

Ne nu måste jag plugga äcklig horpsykologi B.. Förlåt ursäkta språket & jag vet de va töntigt.. Men jag lovar.... JAG HATAR DETTA JÄVLA HOR ARBETE!!!!!!!!!!!!!

image37
 såhär uttråkad ser ja ut när jag måste plugga bajs-kuk-fitt-psykologi
 Hahaha MOGET Nathalie...Men jag kan faktikst inte vara de jämt.......

Kommentarer
Postat av: Emelie

kul att nån mer gillar den låten hihi.. va tvungen o sno kortet på moi. hoppas det va cool att ja gjorde det :P

2007-04-09 @ 21:58:19
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0