Utmaning

Vad heter du?

Nathalie
Vart bor du?
Norrköping

När är du född?

3 Juni 1988
Beskriv din stil med 3 ord?
Blandning mellan rockigt, street & långt ifrån oskyldig hihi
Vad innebär mode för dig?
Inte speciellt mycke.. kör på med min egna stil de e mode för mig..
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Carling & BikBok.
Shoppar du second hand?
Oja de händer
Vilken är din favoritdesigner?
Chloé!
Vad är din favorit i sommar?
nåt stor pösigt upptill & leggins
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Oooj. vädligt mycket
Dyraste plagget respektive billigaste?
ett par jeans för 2100, billigaste gick väl på 99kr.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Antagligen mer.
Brukar du tröstshoppa?
Det har hänt.
Högklackat eller lågklackat?
Den var svår.. det är skönare med lågklackat..
Vilken är din drömväska?
Har den redan hemma.. En gammal väska som min mormor hade..aas cool
Vilket blir ditt nästa köp?
En klännings tröja på BikBok
Vilka är dina stilikoner?

Brorsan & hans ex.. & Pascal såklart hihi
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Mode har jag väl varit intresserad av sen jag va liten.. Men det är nu i gymnasiet jag har vågat att ha den stil jag alltid velat ha..
Vad vill du jobba med i framtiden?
Öppna eget Make Up företag
Favoritplagg just nu?

Hmm.. måste vara min bage från carlings
Favoritaccessoarer?
Enkla halsband och annorlunda väskor + brillisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0