toffel..

Usch vad trött jag är.. Har hjälpt mamma idag & ta hand om Ikor.. Hon skulle följa med nån tjej till amntorp så hon bad mig hjälpa henne å det var klart jag gjorde de.. Förstår inte vart samhället är påväg för tjejen som mamma skulle följa med ville att hon skulle följa med pga att hennes pappa inte kunde.. varför inte hand kunde var pga att han fått läggas in på sjukan efter att försökt t livet av sig.. Han mår dåligt efter att hans fru (hennes mamma) gick bort i cancer.. Förstår att sånt är jobbigt men i sånna stunder så gäller det att ställa upp för varandra inom familjen..

Va riktigt skönt att rida ut nu när det är så skönt väder.. Virre va säll att komma & hämta mig & som vanligt satt han i mc kläder som han alltid gör nu för tiden när han hämtar mig.. Han ska alltid alltid åka omkring med sin mc.. visst kan förstå att ha tycker tt de e kul & ha ställt på den men för fan du har väl ett annat liv än din MC... eller? du kanske e mobbad & inte har några vänner så du måste åka omkring som en mupp hela dagarna...*SUCK*
Ofta man åker runt med mcn istället för att vara med sina kompisar & mig..
Idag när jag du frågade när jag hade tid kände jag nästan.. Eeh när har du lust att gå av mcn för en minut?? sen kände jag det att nej nej orka va med dej hih vilket rim haha oj nu kom jag av mig.. Men hur som helst satt jag hårt ot hårt & sa att imorn e de teori lektion & dans.. ons ska jag ta hand om ikor, tors är det jobb & dans fre jobb & lör tjejkväll.... SÅÅÅÅ SYYYND för dig..Ingen plats för dig.. Nej nu vajag elak men han är som sagt STÖRSTA TOFFELN med sin mc de kan jag lova.. N.Ö.R.D...

image78                   image79 
Gullisen Ikor                                                     Blir så trött på sånna som tofflar.. Nämner inga namn *host Virre..*

                                                           image80
                                                            Jag ÄLSKAR solen.. Ge mig mera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0