Ta mig ifrån denna onda cirkel någon..

Varör tar det aldrig slut? Jag trodde att det var över för bara någon veckan sen. Men nej nej neej vad fel jag hade... Det är nu värre en vanligt.. Men jag har nu gjort en sak som kanske förändrar detta.. Har gjort nåt som inte alls är likt mig, men jag fick för mig att detta var den utväg till ett lyckligt liv. Få slut på all dåligt och ledsamt. Nån gång måste man lämna saker bakom sig för att kunna gå vidare. Jag ska nu göra det efter detta jag gjort. Det får bli det sista, sen ska jag blicka framåt på en trygg framtid som jag tror kommer bli mkt ljus för nu har det varit alldeles för mörkt under en längre period.
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0