step på friskis..

Usch är ganska seg nu efter stepen.. Jag tyckte inte att de va så jätte jobbigt men man svettades mkt & blev seg efter hihi.. Hoppas att de förbännde mkt nu som rita sa.. Hon brukar alltid ha så kass musik med sig.. I när hon satt på musiken idag tänkte jag "vaa fan är de här kritan".. men de blev riktigt bra sen.. Good girl eller äldre dam eller kvinna elelr va jag ska säga haha..

Nu snart ska jag gå till Helens & ha teorilektion... Sen är det körlektion på fredag hihi..

Virre ringde förut också & hade 10000000 frågor.. På det sättet kan han vara lite jobbig, ibland e de riktigt dumma frågor han ställer som typ "Är det halv 10 din dans slutar?" Han har nu hämtat mig från dansen i snart 1 år & det är alltid samma tid jag slutar ditt snehuve..
Sen fattar jag inte varför du ska säga "såg att du pratade med den personen mkt".. Bara för att du inte är kompis med denna person längre behöver det inte betyda att jag inte får pata med personen.. eller??
Man pratar väl med alla & ofta jag står & kollar in Virre & ser vilka han pratar med & sedan säger.."såg att du pratade idag" för det är ju normal & prata & vara social tycker ialf jag hahahaha..
Ibland undrar jag vad en del killar har innanför sina pannben.. Men antagligen tänker väl dom desamma om oss tjej ibland.. Fast jag tycker ALLA tjejer är bäst hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0