Segis

Denna dag började som den brukar göra på detta lov.. Virres klocka ringer på 8.00, han stänger av den & börjar komma över till min sida & ska kramas & fortsätta sova.. Kl 8.20 säger jag till virre att du måste gå upp nu, du börjar jobba 9. han säger "ja jag ska gå upp". Vi ligger kvar lite till tills jag säger " VIRRE gå upp NU klär 8.35".. Det slutar ALLTID med att jag får dra bort täcket från honom & knyffa upp honom från sängen.. Han är ju så himmla seg min älskling...
Efter detta så åkte han hem med mig, han ar väl då aldrig komit i tid till jobbet där här veckan hihi...
När jag kom hem åt jag en knäckis & en förbrännings brustablett & började göra i ordning mig lite..
Ska snart gå ner till stan & luncha med Grahna.. Han ringde igår & frågade om ag ville & de e klart..
Undra vilken tjej han ska tjata om idag.. Blir de Sanna igen?? Hmm återstår & se hihi..
Sen blir det att jobba från 14-17 & sen gå raka vägen till sol & motion.. Ska sola så jag inte ser likblek ut..
Sen dlir det att träffa min älskling.. Morgondagen lär väl bli som den brukar.. JAG får knuffa ut Virre från sänge.. Men det återstår & se. Vad tror ni?? Jag Tror jag har rätt ialf hihi..

CIAOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0