Se värd..

Igår såg jag "Alpha Dog" Med Justin Timberlake.. & Shit va bra den va.. Den kan jag verkligen rekomendera att se till alla som inte sett den... Men jag såg den då inte på bio utan den va bränd.. hihi Internet e verkligen bra de hihi.. Såg man en bra film helt gratis...

Nu väntar jag på att sanna älsklingen ska komma.. Vi ska gå runt strömmen.. Jag har inte ätit nån frulle ännu eftersom det förbränner mer om man går innan man äter.. Det ända jag tagit är min förbränningstablett..
Det är en del som kommit fram & sagt att jag ser samlare ut.. BRA JOBBAT NATTIS!!! Nu ska jag fortsätta såhär såblir de superbra hihii.. YEAH...

Undra vad denna dag har att erbjuda.. Vara med virre & sen utgång ikväll med virre.. hmm ja låter rätt nice hihi...


image30  Älskar dig gumman & de hoppas jag du vet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0