ppaarteeeejj

Kom precis hemfrån jobbet.. Ett stort suck för bandet som spelade as högt & sög röv som va ganska nära mitt job b & spelade.. fick ha högsta volymför att överrösta..

Sen kommer det in ett fettobarn 5 min inna stängning & bara sätter sig ner & råå stirrar på mig.. Normalt! Ofta en fetto kille går in í en tjej affär & sätter sig ner & bara sitter & kollat & gör saker.. till slut drog han ialf haha skönt de..
Sen känner hag mig lite elak.. En morfar kom in idag & köpte en jacka jätte fin & bad & få den inslagen.. När jag hade slagit in klart & allt sahan.. Jag tror nog grabben bli jätte glad av jakcan han är 11 år... STACKARN! Det är en tjejjacka.. men jag orkadeinte säga till.. lte dumt av mig.. Men morfarn va så söt så de blir nog inte arga.. det är väl bara & byta jackanom nte killen vill springa omkring med en jacka de står WOW på hihi..

Ska snart börja dricka lte här i min ensammhet innande andra kommer.. har köpt massa godis & sarah harköpt morötter & dipp & sofia nötter hahaha sällan hon köper med sig nötter...

Nu ska jag duscha & sen springa iväg & köpa virke till min dricka...

Tonight is ladys night hihihihihi

image95
 Ferre ferre ferree FEST FEST FEST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0