phuuu...

Är så himmla slut i hela kroppennu efter boxningspasset på friskis.. Virre fan hettsade ju som bara den så man va ju tvungen & slå som fan.. hiih men de e bra att han kotchar lite så man känner att "Nu jävlar e jag på G"... Vrickade dock handleden hihi men idag är jag super women så jag ska ine klaga hihi..
Riktigt skönt med hårdträning var det ialf hihi.. Mer sånt hihi..

Hade även balmöte idag som sög k___.. En del människor i de olika grupperna kan verklogen störa mig till max.. En del ska verka så fina i kanten & tror sig veta allt... *SUCK*.. Det finns en skola som jag stör mig på gärnet just nu... Vill inte nämna skola men människor kanske förstår om jag säger "de lite finare tjejernas skola" där allt ska vara så puttinuttit.... ORRKKAAA er..

Oj Nu fick jag sms från Virre.. thhihihih vad störd han e men söt ändå.. Han vill tydligen komma hit en snabbis hahhaa.. Varför då kan man undra??? Killar killar killar ni i ett nötskal...
Men idag var jag som sagt super women så jag ska vara lite elak & låta honom hjälpa mig med mitt psykologi arbete istället mohahahahahah...
 GIRL POWER FOREVER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0