Övningsköra kl 8.00

Idag fick jag & virre gå upp tidigt eftersom jag skulle övningsköra kl 8.00. Men Helens körskola ligger inte så jätte långt ifrån mig.. Tar kanske 15-20 min att gå men Virre skjutsade mig.. Han är så snäll.. Vad skulle jag göra utan dig?! Det gick ialf super bra & eftersom de va hur jävla tjockt som helst i den där permen så snodde jag åt mig alla tider som va ledigt i april hihi..

Övningskörde även igår med virre.. Fick en kärringstopp precis vid en utfart.. PINSAMT! I bilen som åkte förbi va de massa killar som log åt mig... Kan lova att de garvade sen efter de åkt förbi.. Jag blev super generad haha & kollade på Virre som lugnt sa åk nu älskling de vainte så farligt gumman... YEAH RIGHT.. inte så farligt.. Ne ne nathalie ryck upp dig virre säger ju faktkst att det inte va så farligt.. Efter de gick de ialf super bra..
Virre sa hela tiden gasa.. kör om den där golfen.. haha vem tror han att jag e..Ferrari förare eller hahahah.. Gubben tänk på att jagär en liten försiktigt tjej på 1.56 som måste flyttat fram sätet längst fram & höja stolen massa när jag kör.. Tror du JAG kör chickenrece eller hahah.. De gick ialf bra.. är tacksam för att du står ut med mig när vi kör.. Jag tappar ju lätt tålamodet så de blir alltid att lilla jag säger "hora", "faan".. FYY mig de måste jag sluta med.. Vad skulle Lena på Helens säga o jag sa ¨"Hora jag hatar den här bilen".. Antagligen skulle hon släppa av mig & be mig gå hem hahah..
Nej ska bli en bra förare & de kommer jag bli.. Kan väl inte bli annat när man kör med virre.. Jag måste ha världens snyggaste lärare privat hahahaha...

image22  Virre du sa ju att jag skulle gasa =P hihi ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0