Niwee in the house haha

Nu har jag dansat klart..mmla kulit i. Vi kom långt & de gick rätt bra för mig.. Vi skulle dansa två & två så jag fick blimed natta krull.. Vi va as braaiiga.. eller förlåt, fel i svenska språket.. Vi va klockrena haha..
Lite pinsamt bara när det var massa killar som stod utanför dörren & kollade inte.. Men vaa an vu va upp på otten så de e bara & vänja sig.. Tyckte jag kände igen en utav killarna.. & visst gjorde ja de, de va ju Emelies pojke Marco.. Men vart fan va Emelie borde inte ni vara med varandra åkig torsdag hihi..
Hhelt as bra & Pascal tykte att vi va duktiga idag..

Efter dansen kom Pirrisen, Adde & Jonsson & hämtade mig.. Eller aa Jonsson hade ju h egna bilom han bruka coola sig med haha.. En sak som va rätt cklig va att när jag gick in i bilen kände jag att jävlar va de stank svett.. Så jag sa de när jag satt mig i bilen" åå FY FAAN".. Virre & Ade började as garva så jag sa "Vem e de luktar segenar svett" & tänka sig att de va virre ponken.. Herre jävlar va virigt hahahahah.. De hade tydligen tränat hårt på friskis men ändå.. Sen när fick man börja ta på sig gasmask pga hans svett hahah Ditt lilla Swettiiee...

Ne nu ska jag gå & Använda dendär vett eller va de heter.. Det som är som en salva som dödar hårsäckarna så man slipper raka...

Arrividerci........

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha visste inte att du hade fått reda på det... eller att ha sagt nått. Visste inte ens om jag skickade smset till rätt nr. Har två nämligen två :S

jaha vad kul.. Aww nu längtar jag som fan till lönehelgen!! :) Är det okej om jag tar med en tjej? Elin heter hon.. Ha en superbra helg.. Med det fina vädret! hihi

2007-04-14 @ 16:03:01
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0