Miss world?!

Usch vad trött jag e.. man måste ju gå upp super tidigt & fixa sin egna frulla nu när päronen är bordehihi..

Jobbade igår & hade två praoelever.. va Jobbigaa som vaaa... Wee.. den ena tjejen va ju fan en bitch hahah & dom gick bara i 5an.. Hon trodde verkligen att hon var snyggast i världen & tröck ner den andra tjejen.. Jävlaaa ?++#¤&.. Ne nu ska jag inte vara sån..
Det kom även in två tjejer till jobbet & presenterade sig jätte artigt.. De frågade om jag ville ställa upp i "miss world" på otten idag...
"hahaha neee gud nej"sa jag eftersom jag absolut inte gillar skönhetstävlingar.. Riktigt nördigt eftersom det alltid är med tjejer som vill visa upp sig & tror de e aaaaap snygga.. Men de två tjejerna gav sig inte utan sa "joo du skulle passa så bra, du är ju jätte vacker... Hahaha ee yhea right! "jag har inget smink idag & + att jag är för kort" försökte jag komma undan med.. "du är ju jätte fin & du skulle lätt kunna komma som du är till otten.. & du är inte alls för kort..snälla var med sa dom tusen gånger.. Mitt sista försök till att inte vara med va att jag skulle jobba till 19.00 & man skulle vara på otten reda kl 18.. Men trot eller ej de skulle göra allt de kunde för de ville verkligen att jag skulle delta...*SUCK* fan va jobbigt & spec TÖNTIGT.... De skulle ialf ringa mig kl 10 idag & säga om de kunde fixa så jag kunde vara med... Jävligt pinsamt..
Jag vill inte.. blev tillfrågad förra gången de va miss norrköping & jag sa verkligen "NEJ ALDRIG".. Hatar ju sånt där.. Vet att de va tjejer som sa "det är verkligen en ära attf å representera min skola, & de tycker verkligen att jag är snygg".... Tjejer tjejer tjejer... Kan nu sluta tro så mkt om er själva... Sånt gillar jag inte heller.. tjejer som TROR de e snygga.. Visst det finns verkligen fiiina tjejer..Men dom tror sig ialf inte vara nåt.. Spec Sanna hon är ju supr söt.. Men hon tror sig inte vara det.. & + att hon super snäll...mot ALLA & inte dömmer något.. Eller de kanske finns nån puck hon dömmer haha ibalnd..

Fick även världens migränanfall igår.. UUUSSSCCHH.. Spydde & hade jätte ont i huvudet efter dansen.. Stackars virre som hade köpt pizza men tack för att du ställde upp igår när jag mådde så dåligt..

Nej nu ska jag äta lite & sen till körskolan...

Pussssiissar

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh tack gumman, vad snäll du är! Jag tror du vinner hela den där skiten ;) Du är ju superfin!

2007-04-20 @ 17:00:27
Postat av: :)

Har en kusin som varit Fröken Östergötland. Men hon tror inte att hon är snygg på något sätt. Hon är väl bara som du skriver: vacker på insidan och det syns på utsidan. Själv är jag inte heller för skönhetstävlingar, men det är bara respektera att folk har olika intressen. Du är en bra tjej vännen!

2007-06-03 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0