Mina speciella

Denna är för mina speciella vänner & familj som betyder massa för mig ........


image53                         image54
Sahara du är mitt lilla charmtroll du gör mig så glad....     Det finns nog ingen som jag litar på så mkt...

image55     image56
Sanna you are the one and only....                                   Älskar dig brorsan.........

image57   image58
Är det nån som gör mi glad så e de du..Älskar dig bror.. Familia.. ÄLSKAR min mami & papi mest av ALLT..
image59                  image60
Mitt ljus i mörkret <3...............                                       Sotis min lilla bulle kisse..såå söööt..
image61  image62
(några i klassen) Vi e olika men jag gillar er alla ändå... Hihi trivs så bra med er tjejer.. Va skulle ja göra utan er

                                                                      image63
                                                                       Då var det bara jag kvar då........... The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0