Min stjärnhimmel är äntligen fixad

Igår hjälpte Virre mig att sätta upp min astjärnor i taket.. Har bott i lägenheten i över 1 år & nu som först har vi satt upp dem hihi. Jag skyller på att jag inte når, för de gör jag verklogen inte. fast jag använder stege=P.. kanske inte e så konstigt.. jag är 1.55 & det är 3.5m högt i  ak här & så jävla stor är inte stegen..
Men nu är de äntligen fixar.. Virre gjorde orions bälte & två karlavagnar.. såå sööööt hihihi.
image23                                  
                                                                                        Nu kan ja kolla på stjärnorna inna jag ska sov hihi...
Pirrisen är en riktigt styrare hihi...


Va en mysig kväll igår måste jag säga det var bara en liten sak som störde mig.. Virre ville att vi skulle ses fre lör & sön.. han pratade en del om de.. klart vi ska vara de säger jag.. Bra jag behöver inte bestämma med nån annan..så när kompisar frågor om ska göra nåt sa jag självklart ifrån...Sen ringer Virres mobil... & jaghör att de e mild.. De pratat nåt om hur dags de ska åka på lördag osv... Efter samtalet frågar jag vart de ska.. Då kommer de fram att de ska på bilmässa... EE virre vi skulle ju vara dukan ju inte bestämma med två st samtidgt ditt HUVVEEEE... Fattar inte hur killar kan vara så jävla tröga ibland.. Aja Jag kommer säkert på nåt bra att göra.. Nån som vill supa eller?? haha..
Ne om man skulle sätta sig med det äckliga psykologiarbetet då......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0