Men älsklingen då...

Sitter nu & äter frukost.. Två knäckisar med ost ett glas juice & en kopp te.. Så ser min frukost ut.. mummsii..
För ett tag sen tänkte jag "Nu jävlar Nathalie" måste du gå ner. Fick höra att om man bytte ut knäckisar mot vanligt bröd kunde man gå ner ialf 1-2kg.. & visst va de sant.. Sen jag började äta nyttigt, ta förbränningstabletter varje morgon, sluta dricka cola i veckorna, sluta äta godis (äter bara nån gång ibland), byta ut mellanmålet & dricka en naturdiet istället & sen träna mkt & gå en promenad innan frukost.. & vipps blev jag 5 kg lättare. SKÖNT.. Man mår verkligen bättre..

Igår efter min dans kom Virre & hämtade mig. Även Adde va med i bilen eftersom de två varit i Nyköping & haft shootfighting träning eller hur de stavas.. Virre sa då till mig att Adde ville ha reda på lite dansstilar som fanns.. Han menade då att om Adde skulle träffa en tjej som dansar kunde han impa lite genom att bevisa att han kunde en hel del om dans.. Visst bra att han kan en del..men kan han dansa då?? Han är ju släkt med virre så han borde inte kunna dansa så bra haha. Men virre är söt när han kör cykelpumpen ialf tycker jag hihi.
Det hände även en skumm grej igår när jag & Pirrisen skulle sova..
Vi låg & pratade om vad vi skulle göra om jag blev med barn.. Han sa att han skulle sälja sin MCn för han ville inte att hans barn skulle växa upp tan pappa.. Jag blev lite nervös över det utalandet.. Då vill ju jag att han ska sälja den nu.. jag vill ju inte att han ska köra ihjäl sig nån gång.. Det där samtalet utvecklades ialf & virre sa då att ja men gumman om jag skulle dö nu skulle ialf du kommaöver mig nån gång..
FEEEL sa jag.. Det är väl klart att jag aldirg kommer komma över det. Självklart skulle jag träffa nån annan till slut men de skulle dröja många år.. & jag skulle alltid ha Virre i huvudet & tänka " tänk om du fanns nu, då skulle de varit du & jag".. Virre sa då ialf att han skulle känna exakt lika dant.. Jag frågade honom då om vad han skulle ha gjort om jag hade dött i fredags när jag blev förföljd av två killar som sprang efter mig..
Han sa då att jag skulle må så jävla dåligt, dels för att han inte va där & kunde skydda mig & dels för att det skulle hända just MIG nåt. Han sa även att han skulle inte ha gått till skolan på vädligt länge & skulle varit instängd på sitt rum i evigheter..
Det bev rätt tyst efter de & efter ett litet tag hörde jag snyftningar... Virre hade börjat gråta.. Han var jätte ledsen verkligen.. Han kramade om mig så himmla hårt & berättade hur rädd han hade varit i fredags & hur dåligt han skulle ha mått utan mig.. Bullen då! Jag tyckte så otroligt synd om honom & de gick verkligen upp för mig hur jävla mkt han verkligen gillade mig..De kändes så skummt att han låg där & grät över nåt som kunde ha hänt men som inte hände.. Jag lever ju, mår bra & är jätte glad.. Ändå så var han så ledsen över att nåt verkligen kunde ha hänt mig..
De va de gulligaste jag varit med om.. Min lilla snuttis DU är så jävla goo ska du veta & du kommer alltid vara min lilla virriga Virre..

Nu är det dags att njuta lite av solen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0