Måndag..

Idag så sjukanmälde jag mig från skolan.. hihi buussiiiiigt.. filosofiprov & hade glömt böckerna i skolan.. smidigt.. Men jag har ju inte missat når förutså jag har ju ändå min chans den 14. Istället gjorde jag klart alla mina tal i svenska C.. Blev rätt nöjd.. speciellt med högtidsttalet som är till en som tar studenten..

Har även varit & fikat med Virre Adde & Rikard idag.. Riktigt kul måste jag säga... Sedan körde jag & Virre lite de gick ju också braigt hihi..

En sak som inte alls är bra är att jag köpt en stooor marabo daim idag & ätit på... Men jag skyller på lingonveckan... Förstår inte varför man alltidska bli så chokladsugen då...

Nej om man kanske skulle gå &lägga sig då så man o till balmötet i morgon..

gó natt chompisaar hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0