Läger eld & korv

Läger eld+ skogen+mörkt+korv är inte = med Anna Nathalie Elisabeth Andersson. Men tro det eller ej igår va jag i skogen på kvällen & grillade korv i en eld med Virre, Adde & Johnsson & riktigt roligt va de..
Virre & Adde skulle ju vara lite manliga & äta jeriso korvar haha jag säger då jerischo eftersom jag inte riktigt kan uttala det rätt.. Men va gör de alla fattar ju ialf vad jag menar. Jag & johnsson nöjde oss med vanliga dennis korvar inte lika manligt men va fan hihi..  Måste säga att de va rätt mörkt där i skogen kl 21.30 men de va riktigt mysigt ändå.. 
De va dock ett jävla tjat på Johnsson haha.. "Tänk om det skulle komma tre svarta gubbar nu" kanske han sa 10 gånger..
Gårdagens höjdpunk var Addes korvbröds prick i Johnssons nacke hihi.. KLOCKREN träff.
Gårdagens mysigaste höjdpunk var att jag fick stå där & kolla på elden med min Virre.


image19
                     image20
                                                                     
                                                  image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0