Kommer du ihåg...

Kommer du ihåg 12/11-02? Mm jusdet vi blev tillsammans då..
Minns du den där sommaren vi började lära känna vardnra riktigt bra & alltid var med varandra.. Utan att någon av oss hade frågat så va de allid obligatorisk att träffas varje  kväll.. Ingen visste varför de bara va så.. Båda tog det för givet.. vad gjorde vi egentlugen när vi träffades?? Gick, gick & gick.. Du cyklade lite på bakhjulet också hihi.. Antagligen ville du styla lite... Vi blev verkligen de där bästa kompisarna som ingen kunde skilja på.. Men egentligen var det något mer som växte än vänskap.. Du hade redan sagt hurkär du var i mig.. men jag låtsades inte om som nåt utan fråga på msn varje kväll hur de gick med tjejerna.. Du måste ha blivit super less på mig.. Men jag ville inte erkänna nåt...
Jag minns den dagen då du frågade om vi kunde pussas som kompisar varje gång vi sa "hej" & "hej då".. Ee nee tänkte jag.. hur normalt va de på en skala.. Men du sa de att jo men jag gör detmed min kompis sandra..
Jag beslutadedock migför att de fick bli en kram &inget mer..
Men du gav dig tusan på att du skullefå dendär pussen.. Ochen kväll fick du den.. eller aa fick & fick DU tog den.. Vi var hos timmy & du skulle hem & äta.. Du gick fram till mig & böjde dig framåt som om du skulle gära nåt närmande.. jag vände på huvudet så du gav mig en puss på kinden.. Du gorde samma sak igen & jag vände på huvudet åt andra hållet.. till slut togdu mitt huvud & pussade mig.. Jag  blev rätt paff måste jag säga...

Till slut kom den där dagen i november då du hade följt mig hemfrån dansen..
Jag minns att vi hade pratat om & att jag lovat dig en kyss.. Ganska töntigt men vi va ju små...
Jag minns hur kallt jag tyckte att det var när vi stog & pratade utför min dörr.. Till slut sa jag om du ska ha den där kyssen får du ta den nu för jag vill gå in..
Efter den dagen bestämmde vi att de skulle vara VI..
Vi var alltid med varandra hade super kl & bråkade aldirg.. ALLA Visste att det var vi.. & alla tänkte att det var nog vi som skulle bilda familj & allt i framtiden.. Den tiden va så underbar.. Ingen utav oss visste hur jobbigt vi en dag skulle få det... Hur skulle VI kunna få det jobbigt? Vi var ju det perfekta paret...

Nu är det 2007 & vi har varit med om rykte efter rykte.. Alla vet inte längre att det är VI..
Sen du började gymnasiethar du förändrats & fått en sida jag inte vet om jag gillar.. Den dryga sidan... Den fanns aldurg förr.. varför har den kommit nu för?
Jag minns alla rykten som gick om dig & den där tjejen i din klass.. Idag vet jag att hon heter Emelie Har inget emot henne alls idag)..
Jag minns alla gånger jag tjöt som ett litet barn & alla gånger jag skrek på dig att jag hatade dig & henne.. Jag grät tills jag somnade & vägrade lite på dig.. Sanna & Petter sa ju att ni höll varandra i handen i skolan.. & Människor som knappt kännde dig kom fram & frågade va de va för brud dublivit ihop med i din klass.. Fick ju till ochmed ett sms en dag som skulle varit till henne som du bara skämtade i men ändå skrev att du va sur på mig & att ni kunde bli tillsammans... Jag kommer även ihåg den gången jag såg er i skolan & hur ont de gjorde i mig då...
Jag minns även alla gånger du sagt till mig att du hatat alla killar de gått rykten om..
Jag visste exakt hur du kände.. Har ju käns exakt lika dant..
Dessa rykten är fortfarande som ärr ivåra själar...
Men konstigt noghar vi ALDRIG slutat älska varandra...
Vem har sagt att vi är mindre kära nu pga allt?
Det är vi inte.. Vi har verkligen gått på prövningar men vet att vi klarar det.. Vi har gjort slut men aldrigtriktigt kunnatsläppa varandra ändå så vi har blivit tillsammans igen...
Det måste ju betyda nåt... Jag har hatat alla rykten som gått.. om både dig & mig... Men jag kommer ändå älskar dig oavsett vad... Det säger jag inte bara utan jag VET att det är så för jag har aldirg slutat älska digsen den dagen det blev DU & JAG den där november kvällen 2002-11-12

image25
          image27

image29 Minns DU? För det gör ialf Jag...............

Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuuud va gulligt skrivet! Om inte viktor läser det där ska jag fan skriva ut det o ge det till honom! Shit visste inte att jag skapat sånna hat-känslor.. Förstår faktiskt inte vart alla dom ryktena kommit ifrån. Jag har alltid typ velat prata med dig om det. För att få dig o se det från min syndvinkel men det är ju svårt. Och jag har inte riktigt vetat hur jag ska prata med dig över huvud taget för då hade det kanske bara blivit sån kontig stämning.. Det är ju inte förräns nu jag ens har börjat hälsa på dig hehe. Men förstår att du har kännt så som du gjort. För vad ska man tro på? Och det är klart man inte bara släpper det. Men om det är någonting du vill reda ut eller fråga elelr så.. Så säg bara till :)

2007-04-05 @ 18:27:49
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Anonym

det man inte dör av....

2007-04-10 @ 00:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0