känslosamdag..

SUCK för denna dag...Har städat massa efter tjej kvällen igår som blev jätte lyckad.. Riktigt roligt med sexparty men fan va öppen tjejen var som var här & snackade... Köpte n del saker ialf.. Nån snäcka men några slags kulor haha ärlite nervös för den..
Glad var jag igår för att Linn kom.. Har inte träffat henne på hur länge som helst eftersom vi har bråkat en del men nu är vi tillbaka där vi hör hemma.. Är massa glad & var glad över att se henne..

Som sagt idag fick jag stääääda massa hihi men det hör ju till.. Var på riktigt bra humör när jag vaknade.. Var inte alls bakis.. trodde nästan de eftersom vi gick virade till Deli där Sofias kille spelade.. Träffade Virre & Adde där också..
Men trots att jag var så glad så fick jag ett oväntat besök hem... Linus!
Han var ganska arg... Sa en del saker till mig som tog riktigt hårt på mig.. Visst vissa saker förtjänade jag.. Men det sista var FÖR mkt så jag kände bara hur tårarna började spruta &jag såg bara svart.. Hanförsökte hålla kvar mig men jag orkade inte.. Klarar inte av detta! Det du sa då & även en sak du sa innan fick mig att tappa allt.. Trodde aldirg du skulle säga så.. Vet att Han kan vara tuff när han är arg.. men vem är inte de.. Men det där va droppen för mig just då.. Men men.. Detta vända ialf upp & ner på resten utav dan..
Är så trött nu efter allt..

Fick ialf lite tröst av Sanna & även av Virre som köpt kanelullar så nu sitter vi & dricker te & äter bullar så jag nu är jag ialf pytta lite på bättre humör... & Jag blev även glad nu när jag äntligen laddat ner Caramelle ft Nitro - Self Control som e as bra & + att Virre laddat ner Alex gaudino - destination calabria aaaas bra...
Nej om jag skulle sätta mig & kolla på Discovery nudå hihi..
                  image83          image84         
                     Linn sötnos                          tjajorna synd att sarahs sanna inte kunde va med på kortet                                image87
 De va riktigt kul på Deli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0