jag vill bara hem....

står ni i skolans bibba med fredrik hihi.. han e så snäll .. han väntarpå att jag ska bli klar här så han kan plugga.. Vad duktigt! Har också pluggat.. hittat info om prostutition i Sydafrika.. Helt sjukt & jag blev lite berörd över det jag läste.. Hade ingen aning om att de fanns i Afrika...

Snart börjar psykoligin också.. Ska lämna in mitt arbete också så det ska bli skönt att få en sak ur världen..
Egentligen vill jag bara gå hem nu.. Är inte på humör.. Nej inte på humör alls.. Den jävla idioten som ringde igår förstörde min dag igår & det fortsatte idag... Helt sjukt egentligen vad han kan åstakomma..

En rolig sak är ialf att jag har körlektion kl 1... Så se upp alla som vill ha livet i behåll..

Kan inte Sofia komma till skolan.. hon ska alltid sova lite längre & "råka missa" lektioner haha.. Aja Grahan är ju ialf på lektionen.. undra om han kommer pussa mig på pannan som han brukar göra när vi ses.. Det känns nästan som han vill ta hand om mig på nåt sätt.. Han frågar alltid hur jag mår.. när jag inte orkar gå till skolan ringer han & frågar vart jag är & varför jag inte vill gå i skolan.. Vad söt du är lilla Granen... Även fast du är den största tjejtjusaren kommer jag ändå sakna dig efter studenten...
Idag är även Bocken tillbaka till skolan.. HIhi han har varit på träningsläger med IFK i Portugal.. Vilken lyx... Är så nyfiken på hur de går med hans nya tjej så nu ska jag springa till lektionen & ta reda på skvaller.. Enligt Grahan så fick Bocken nån slagt lättare sjukdom i Portugal.. haha de vill jag höra om va de gäller.. Hoppas inte de e nåt farligt.. GRahna e ju annars bra på att överdriva & så men ändå.. Dags för svaller pressen att ta reda på fakta hahah(jag då alltså)..

Puss and good bye...

Kommentarer
Postat av: E

haha grahn raggar på alla tjejer ju! så himla kul att se.

2007-04-11 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0