Jag är tillsammans med norra europas största mupp =)

Idag har jag spenderat tid med min älskling... han har varit en rktigt mupp idag dock....
Det började när vi kom hem till honom efter vi varit hos hans mormor & lämnat påskägg.

En riktigt att attack från hans sida vart de när jag så fridfullt kollade på TV i hans säng.....
VAARRRFFÖÖÖRRR förstörde han mitt TV tittande?? Jag tog då till mitt hemliga vapen & nöp honom stenhårt på nippelsen hahahahahahhahaha moohahhahahahahaha klockrent om man vill visa vem som bestämmer...
Han ville dock inte ge sig... Han började köra fulspel.... BUUUUUU.... Men jag gav mig inte så jag tror jag vann denna duell... Ialf om du frågar mig..

Men det var inte slut där.... Nej som protest tog han min kära mössa & jag kan lova att hansåg ut som en smurf..& inte nog med det körde han som en galning med min mössa på sig hem till mig... Om jag hade varit en passagerare som mött honom hade jag nog krockat... Jag menar tänk att se en smurf i trafiken...


image31                                  image32
Smurfvarning!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0