Jaaaa...

Äntligen klart med min rapport i projektet.... Muchoo gut.. oj en blandning mellapanska & tyska så jävla fult haha..Den blev rätt bra.. försökte verkligen tänka mig in & fantisera om hur jag ville att balen skulle bli... & Om ni frågar mig så skulle den bli jätte rolig & fin.. Ååå kan tänka mig hur fina alla kommer att vara... speciellt vi tjejer *host* inget illa menat mot killar...
Hoppas rapporten duger ialf....

Har även varit & kollat på teater ikväll.. på mitt kusinbarn.. Jätte duktig var du tjejen... Ring mig när du blir gammal & är filmstjärna hahahahaha gice me some money...hahah ne va elakt men sriöst va hon jätte duktig.. Lyckades även ragga med mig Virre.. Tror han tyckte de va lite kul ialf fast vi inte är några direkta teater människor men de kan ju vara kul att göörnat nån gång...

Nu vill jag också att denna månad ska gå fort så de blir skönare väder och valborg... Och såklart leche... Hihi Pascal har redan lanerat vart vi ska vara vad jag ska ha på mig & att vi ska dansa som fan.. hihi knäpp hon är men fan så söt &skönt tjej... Emelie ska även vara med.. kuliiit tycker jag verkligen.. Har ändå fått en ganska bra kontakt måste jag säga något som känns bra.. tror det behövdes efter allt... Så en flaska vodka + redbull & massa shottar så e vi på G eller hur... YEEAAAHHH vad vi ska röja.. Eller fan nu va jag som Pascal & betämmde allt innan hahahah knäpp jag e....

Sen vill jag bara säga att alla som känner nwwaaa va synd det är om Nathalie som behöver bara själv i två veckor nu när hennes föräldrar åker till Kina på tisdag vill jag bara säga.. Kom & Joina mig.... vill ju inte vara sjäääälv.. Visst Virre har lovat att hålla sällskap men jag vill faktikst även ha annat besök med.. Funderar på att ha tjejkväll med lite sexparty... Jag hoppas ni girls är med på de.... Klart vi måste få veta vilken den senaste dildon är som kommit in på marknade hahaha.. Usch va jag flummar kanske e för jag e trött.. Men en sak är ialf skönt.. Är på mycket bättre humör nu..

En sak till bara innan jag ska sluta.. en störd grej som våran psykologilärare sa idag. "Jag har en bild på Hitler på mitt skrivbord när han är ett litet barn, han är så rund och söt om kinderna den lilla söta Adolf" Hahaha vilken jävla skön kärring hon e Sirka-Lisa...

                                          
                                                     image51

Är det denna som blev "Dildo Of The Year" eller hahaha.. hmm min humor borde ifrågastättas men detta skulle ialf vara ett guldkap för oss tjejer hihih

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha vad kul! haha favorit i repris vet jag inte :P men ingenting är omöjligt! right? haha.. Men vilka är det mer då? gosh vi kommer ha så kul!

2007-04-12 @ 02:47:11
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0