Idag ska jag ha så kuuul

Äntligen lördag.. Dock måste jag jobba men va gör de.. Tydligen ska Patte vara DJ på bikbok idag för det är 20% på ALLT i butiken.. Kul.. kan han inte vara DJ hos mig för en del utav skivorna e sämst.. förutom dom jag fixat såklart haha.. har fixat en ny skiva idag.. Ska dansa som fan inför leche..

Tycker vekrligen att de ska bli super kul.. Måste säga att de ska bli extra kul att emelie följer med eftersom vi haft våra strul men som vi lagt bakom oss.. eller ialf jag hahaha.. Hon kanske tycke rjag e cp haha vem vet.. ne vars men hur som helst är det kul så vi kan "lära känna" varandra på normalt sätt istället för ryktesvägar sätt...

Hörde även att Pascals grupp skulle vara på Leche.. De kanske ska Battla hahahahahahaha.. De får jag inte missa..

Stora probemet nu e vad jag ska ha på mig.. Känning tror jag..eller???

Måste också säga att igår va jag med om det skummaste infallat... Jag & virre ville grilla så vi åkte till mitt land som är södra finnö & grillade & åt &sen drog hem.. OOOKKEEEJ! Kaske inte normalt men mysigt va de..
Längtar till sommaren.. Ska försöka hinna med att vara på landet & åka lite båt,, MYSIGT!
Nej måste göra iårdning mig till jobbet nu..

Sup & Svälg trevligt Helg (jävligt töntigt sagt I know)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0