hälsa eller inte..

hade en rätt intressant diskussion idag med mina vänner om folk man inte gillade.. så kom en fråga upp på tapeten som löd följande " om en person som man inte gillarhälsar eller pratar med en ska man hälsa tillbaka då eller bara skita i personen?"..
Den frågan var lite svår.. Om någon hade ställt den till mig för 3-4 år sen hade jag sagt.. "Skulle aldrig hälsa".. Men nu har man växt upp en aning & självklart skulle jag hälsa.. Om en person som jag inte gillar skulle hälsa skulle jag hälsa tillbaka.. Skulle ju bara se töntigt ut om jag låtsades om som ingenting & sen bara gå förbi.. Lite dagisnivå faktikst.. Sen kanske jag inte skulle stå & snacka gärnet med personen ifråga om inte personen & jag hade nåt ouppklarat..
En del tänker säkert lite olika i detta självklart men jag tycker ialf inte att mandör av att säga "hej".

Jag hoppas verkligen detta superväder håller i sig..tyvärr såg jag dock att de skulle bli sämre ons, tors & fre..
Imorn åker mamma & pappa till Kina också.. Skönt för dom, de har dom förtjänat..
Trevlig resa mina älskade päron...
                                   image75                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0