Förvånad...

Idag ringde en gammal vän till mig.. Grejen är den att hon är en utav dem som jag alltid umgicks med förr & som jag var super tight med.. Men hon är även en av dom som spekulerat i mitt liv fast hon inte känner mig längre...
Helt sjuk egentligen att hon ringde.. Menar de va ju 100 årsen vi pratade.. Har ju bara hälsat när vi träffats på balmötena... Vet inte hur mångagånger hon sa att hon kände sig dujm & dålig för att hon inte hört av sig.. & att honkände sig dum som typ hade varit kall mot mig när vi träffats.. Fick en liten chock & sa.."vadå kall".."har inte jag märkt eller inte tänkt på" tror hon fick en chock då.. Hon har säkert trott att jag brytt mig om vad hon tänk, sagt eller gjort mot mig.. Men nej nej neej.. Grejen är den att mina kompisar från förr finns inte för mig längre.. de är mina bekanta.. Visst de va kul att denna tjej ringde idag.. Men jag kände det att nee jag trivs så jävla bra nu som det är nu jag behöver varken henne elelr dom andra.. Mina vänner som jag kan lita på till100 idag är sarah & sofia..  ställe alltid upp.. & virre är superhärlig & hans kusin & jag kommer ju bra överens.. Likså så Johnsson & mild e skysta.. & sen de jag brukar festa med ibland pascal & gänget.. Nee fan jag har de ju riktigt bra.. V
nnerna från förr är inget bakslag för mig att jag inte har kvar.. Tvärt om har jag riktigt sköna kompisar idag som kompisarna från förr är ljushår ifårn..

Är så himmla glad för det jag har idag..
Förr hade jag massa kompisar.. Men hellre som det är idag.. Några väldigt Nära kompisar än många som man inte alls står nära..

image65         image66
Lite från förr.....                                                                   Glad är jag idag..............


                                                   image67
                                                   för att jag har sånna otroligt fina vänner.....

Kommentarer
Postat av: Marina

ohh solbränna :)

2007-04-14 @ 11:23:56
URL: http://marinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0