Duktigt..

Denna morgon började med att jag tog på mig lite(ovanligt va haha..) Sedan blev de en förbränningstablett & sen en långpromenad runt strömmen.. De va sjuk va fint väder de va ute & de e de fortfarande.. 14 grader redan kl 9.30. efter den prommisen blev det att äta frulle med papi.. Som vanligt är vi båda glada av varandras sällskap men visäger inte så mkt till varandra man vet bara att båda gillar ens sällskap.. Konstigt det där egentligen hihi..

Har nu även smsat Sanna darling för att få med henne på en fika.. Nattis nattis nattis, du börjar nyttigt &sen bara vii gå på en fika... Jag blirså trött på mig själv iband.. men vadå ibland måste man få äta lite onyttigt man tränar ialf bort de sen.. & jag har & virre ska baka bullar idag också så de kommer ju bli en fortsättning på det onyttiga hihi.. Hoppas Sanna hänger påför jag e riktigt suger på en "greken" på fräcka.. De e så mysigt på deras uteservering.. Jag & sofia gick nog & fikade där varje dag efter skolan förra våren.

Idag ska virra slätta ut mcn också.. Så vi skulle ta en tur.. De ska blir SJUUUUKT kul..
image69
 Den är så fin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0