Duktig

Idag har jag gjort alla mina  tal i svenska C. Äntligen är det ur världen. Fick även tillbaka min inlämning om framtidsyrket. VG+ fick jag. Fan.. Ville ha MVG.. Men vem vet kanske blir MVG sen ialf.. Hoppas på det...

Sen vill jag säga till dig Sofia att jag tyckte du var jätte duktig idag när du höll tal. Vet mycket väl varför det blev som det blev på lektionen. Men du har verkligen varit stark & du vet att jag står bakom dig i vått & tort!  

image92

                                      image93         April 2007
Gammal bild från studenten förra året                                                                                                             
                                                                                              
Idag har jag svullat igen.. Donken med Virre innan min körlektion kl 13.00. Haha men ikväll är det håträning på d ska nog försvinna & jag vägde mig ävennär jag kom hem. 46.5 sådet kändes bra. Ibland får man som sagt svulla, även om det blivit lite för ofta nu för min del hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0