Dissaar

Tog de kloka beslutet & sa ifrån om Miss worl.. Sa att jag inte orkade.. haha.. Fan jag passar väl inte in med massa tjejer som är oskyldiga haha.. För jag är ju långt ifrån oskyldig hahahahaha nej vars nu var jag töntig.. & om jag hade varit med hade man fått TÖNT stämpel av sofia.."fan va töntigt" hade hon sagt haha.. Håller med henne...
Kul att de tyckte att jag var vacker & så den karamellen ska jag suga lite på i helgen.. Känner mig ju inte spec fin.. Ända gången var när jag provade min balklänning hihi..
Nej nej men hur som helst jag är ingen "miss world" "Miss norrköping" "slits" "more" tjej.. Jag är bara en helt vanligt tjej som trivs bra med det jag har & har inga planer allt på attvisa upp mig.. Skönhet kommer inifrån inte ut ifrån.. Det kan finnas hur goa tjejer som helt men som kanske är är jätte vackra.. Men de blir vackra eftersom det har en sån utstrålning inifrån.. Sånt tror ialf jag på...

image81                           image82
Nej nej ingen miss world här inte.......                                    Men är fan lika glad för de.. Om inte gladare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans ;)

2007-04-21 @ 18:29:56
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Mooa

Håller med! (:

2007-04-30 @ 14:34:16
URL: http://moooaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0