Äckel väder

va fan har hänt med vädret? Regn!.. Äckel hora va tråkigt väder det är.. Snart har jag projekt sen ska jag gå & handa till maten jag ska laga idag hihi.. Fetaost kyckling med pasta.. tänk om de blir as äckligt.. vad gör jag då? Då får de väl bli knäckisar en hel dag igen haha. Nej det SKA bli bra..

Står just ni mitt emot Sofia darlingen & diskuterar skolans matsedel för veckan.. ÄCKEL PÄCKEL MAT
Skolans mat är så vidrigt äcklig så man får spy.. Men ibalnd måste man ju äta... Men det händer ju ofta att jag sofia & Sarah går till paus & tar en godis sallad istället...MMMMMM så gott..
Nu ska jag fortsätta prata med Sofia.. Hoppas detta äckel väder blir bättre snart...
CIAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0