20 grader...

Fan vilken skön dag  de har varit..20 grader..skööönt.. Har haft en super dag men sanna & vi har suttit på ute serveringen på fräcka & ätit en "greken" mummssiiiii.. Sedan gick vi vidare till Halvars dit även Virre kom & glänste med sinhoj.. fan va sexidu såg ut babe hihi..

Fick mig även en åktur idag & de va sålit hihih..

Ikväll har jag & virre övningskört också.. Super bra gick de.. Så söt är du när du säger till mighihi.. Uppskattar verkligen det.. & även dig som står ut med mig..
Blev en bra avslutning när vi åkte till den speciella platsen & kollade på stjärnorna.. tyckte de va super mysigt.. Nu väntar du på migi mitt rum så vi kan åka hem till dig hihi så kanske orde skynda mig till virre nu hihi så han inte börjar sakna mig hahah..

Puss & godnatt alla vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0