1 April

Gud vad skönt väder det är ute... jag hoppas verkligen detta håller i sig nu..

Igår var jag med virre.. Vi pratade ut om ALLT & de va verkligen skönt.. Som vanligt va jag jätte arg & började gråta nr jag skulle berätta vad jag kände & han som vanlgt fick trösta mig.. MEN Det händer faktikst att jag får trösta honom med ibland.
I fredags natt var jag ute & gick för att jag intekunde somna & för att jag var så otroligt upprörd.. Påvägen hem blev jag förföljd något som var super läskigt.. Samtidgt höll jagpå att smsa med virre så jag sa att de va några skumma typer bakom mig..
Efter ett tag började jag springa för de va såå obehagligt & de två killarna började också springa.. Jag fick verkligen PANIK.. har aldirg varit så rädd. När jag sprang hörde jag självklart inte mobilen vibrera för fullt.. De va då virre.. När jag kom hem till slut hade jag 10-15 missade samtal av virre.. Han var tydligen super orolig.. SÅÅ SÖÖÖT...
Igår berättade han för mig hur rädd han hade varit & även hur rädd han är att förloramig.. Tror han sa "jag älskar dig" 10 gången på en dag... Vi blev ialf sams igen & de va verklugen skönt.. Mår så dåligt nr jag bråkar med dig gubben..
Blev verkligen en super mysig kväll.. Vi åkte till sjön 100.0 som vi alltid badade i i sommras.. De va så skönt & bara sitta där på bryggan & titta på sjön & solen.. På natten åkte vi sunt lite i bilen.. Där ganska kontigt för det går alltid så lätt att prata & öpna sitt hjärta när man åker bil..

Idag har de varit riktigt lgn.. har klippt Virres pappa & virre... hihi Stefan verkade helnöjd & de va ju bra.. Va lite nervös eftersom det alltid är virres syrra som bara får klippa steffe men nu va de jag som fick klippa.. En lättnad att han blev nöjd.. Virre blev nöjd han med.. & super söt vart han också hihi ganska kort så han ser ut som en militär haha.. Dock ser han inte lika hård ut hihi..

Nu ska jag äta lite innan jag ska åka iväg & dansa..
Så skönt med lov nu också efter lovet kommer det gå jätte snabbt... Sen är det SOMMAR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0