Vilken härlig kärring......

Nu menar jag inte kärring som någonting dåligt... För som en del kanske vet så betyder kärring på värmländska kära raring hihi.

Hur som helst igår när jag jobbade på WoW Så kom det in en äldre dam till affären som kollade på ett hel sett.
Hon frågade lite om storlekarna & jag frågade då viljen storlek hon va ute efter..
Såhär såg våran konversation ut...

Jag:Vilken storlek är du ute efter?

Damen: Vilken storlek tror du jag kan ha?

Jag: Hmm jag tror nog att M skulle passa dig, det motsvarar i allafall 170.

Damen: Ok men hihi denna dress kanske är lite för fräsig för mig?

Jag: Hihi nej du det tror jag inte min mamma har köpt den och hon är 50 pinnar

Damen: nej är det sant... hihi men jag är ju 85 år *slår mig lätt på axeln*

Jag: Oj det trodde jag inte, tror dressen skulle bli kanon på dig

Damen: Den är urläcker men gud jag vet inte hur jag ska göra, har ju redan lagt undan en hel del på Carlings till mig... Och vet du vad en av sakerna jag la undan var för något?

Jag: Nej vadå?

Damen: En ur läcker skinnjacka... haha lustigt det där för jag köpte mig en skinnpaj förra året på carlings...Men de är ju så fräsiga fast lite dyra men ack så fräsiga... Jag älskar kläder!



Hahahahahaha jag säger bara att fy fan! Det var den coolaste 85 åring jag någonsin träffat.. Fatta en 85åring som köper kläder på bikbok och carlings och som hon uttryckte det "några få plagg på lindex"..
Hihi hon berättade för mig att hon hade en super stor garderob hemma... Den skulle ju vara sjukt intresant & få en titt på haha.. Så jävla coolt!
En sådan cool kärring ska jag med bli har jag kommit fram till.....


Kommentarer
Postat av: jocke

Det var ju min mormor :O HAHA :D När man är gammal ska man vara skön och rolig, inte tjurig som fan =P
Hade du kul på IFK =) ?

2007-08-20 @ 22:30:07
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0