Tänk den dagen

Blev så inspererad av Sarah att hon skulle träna så nu har jag också gjort de..
Vill så gärna bli smaaaal.. Fattar inte att gå upp i vikt är så himla lätt men att bli smal är sjukt svårt..
Tänk den dagen jag blir smal & fin i kroppen.. Längtar.. Men tänkt kanske bara längtar till nåt som aldrig kommer bli...

image271            image272
Tänk när jag kan vara såhär vackar.. smal & fin.. jag vill jag vill jag vill.. Men då måste jag träääna & träna & äta mycket mindre.. äter mindre gör jag men träna de orkar jag nte så jätte ofta längre.. de e sååå tråkigt..
Tänk om jag bara kunde bli smal ialf.. utan att träna.....


Dessutom vill jag tatuera mig nu älskar tatueringar.. såå fint....

image273

Kommentarer
Postat av: jocke

aa för du e ju så tjock? :O
och om du skulle vilja gå ner några kilo av nån konstig anledning så äre klart att du kan det =) men fattar fortförande inte varför? :S
Händer i helgen då ? ;)

2007-08-10 @ 16:49:33
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: elin

Men hallå du är ju smal ju! o så som tjejerna på bilderna ser ut..så vill du väl ändå inte bli? Näe usch! Du har finare kropp kan jag lova!

2007-08-10 @ 23:21:29
Postat av: Sarahs syrra carro

Förlåt om jag irriterar dig och säger emot. Men du borde verkligen inte banta... Du är så himla snygg som du är.. och därmed basta... Jag menar allvar. Du
är skitsnygg gumman. Banta inte!!!!!

2007-08-11 @ 21:19:03
URL: http://carlingacat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0