stackars stackars lilla magen

Idag har min mage vänt sig ut & in.. kanske inte så konstigt eter igår.. FY FAN!
Jag fattar inte de senaste två gångerna har jag mått pissit värre dagen efter..
Men jag säger bara de va andys fel hihih fast jag vet att man inte ka skylla ifrån sig..
Hade ialf kul igår.. men idag har jag kommit fram till att en del saker minns jag inte..
Som t.ex när adde skulle gå hem så sa jag skcika ett sms när du kommer hem så jag vet att du är hemma.. Idag sa jag till honom att de va dålig stil att ha inte smsade då sa han bara.. Amen jag skcikade ju visst ett du sa ju att du låg på badrumsgolvet & skulle lägga dig i sängen nu... SMIIIDIIGT Anna Nathalie Elisabeth Andersson.. Jag skämt usch..
I morse ringde ialf först Danne & frågade ju jag mådde & började as garva när jag berättade att de inte va prima ballerina..
En kort tid efter ringde Andy & frågade hur jag mådde & även han börja as garva.. SKYST!
Andy : "du bli alltid så jävla full när du är ute med bröderna nathalie"
Jag:"ja kanske de men jag hade ialf kul"
Andy:"Hahahaha du mår dåligt!"
Jag:Ahaaa skratta då göär de hur mår du själv då din tönt"
Andy:"säg inget till mamma har sjukanmält mig från jobbet bara för att jag mår piss idag"

Haaaaa där ser du andy du mådde inte kalas själv.. töntii du e som hackar påmig då hahaha..
Love uuu..
Fast jag sagt till mig själv nu att jag aldirg mer ska dricka så kommer jg ämdp gå ut båda imorn & på lördag.. & visst de blir ju med bröderna så de bådar inte gott för lilla mig.. hur ska denna helg sluta.. jag blir trött bara jag tänker på de..
Tänk om de kommer bli som idag..
Jag vaknade mådde piss tog mitt gluttamin men kunde inte äta mer.. började jobba kl 14 & hade fortfarande inte ätit nåt, slutade kl 17 & hade fortfarande inte ätit nåt..
Så jag gick förbi neptun & köpte en STOOOR fet pizza..
& fy fan va gott de va.. Nån som hört uttrycket "de knullade i käften" hatar de uttrycket men de gjorde verkligen de hihi förlåt de va töntigt sagt blir lite generad övr att jag skriver ordet knullar hahah.. usch sluta nu nathalie..

Nee ska nu visa lite bilder från igår:

                        
  Babe & Jag                                   Eeii yoo gangstas hihi      
 
                                    
               Uusch                               Johanna, Frida, Emelie & Gurra    
                        
Wuuuzzz Up G hihi                   Yeah the gang                   
 
                                         
 Haha sluta va så full andy!     Guud minns inte ens när bilden på mig & Bauer togs =$

Förstår inte ser förjävlig ut på varenda bild..
Idag sa mamma till mig "nathalie du har en sådan karisma & är så fin.. Du är så liten men synd ändå..
Gud tänk den dagen jag kan tänka så om mig själv, den dagen har jag nog ett problemfritt liv eftersom jag måste vara nöjd med mig själv...
men som sagt den dagen lät väl aldrig komma.. tyvärr!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej shhötis... vad gör du då? Jag ska träna lite nu tänkte jag... Fina bilder från i onsdags förresten, ja lånade några till min blogg ;) hih.
Hoppas det är bättre väder imorgon så att vi kan gå på marknaden då istället. Hälsa din mamma att maten var KLOOCKREN eheh ;) puss puss

2007-08-10 @ 14:02:32
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0