Slutet av denna sista sommarmånad

I måndags var en skön dag. Jag var ledig...
Först var jag på fotvård..
Sedan gick jag en sväng på stan & hittade ett par aaas grymma pantis.. Dock fanns de inte kvar i min storlek på jc men på maxi fanns de.. så åkte dit & fixa dom ihihi.. Ett par diesel var det.. visst de kostade 1000kr men de va de värt.. Va tvungen & rådgråga min Saris först hhihii...
Sen var det bara att bege sig hem.. Det blev en duch hemma & en hårinpackning & bubbelbad.. Guud så skönt de va... Älskar bubbelbad.. Det behövde min rygg hihi.. Efter de kändes allt tipp topp.. Var dock tvungen att gå ut  kylan eftersom jag var tvungen & handla på mysiga saluhallen hihi..

Usch nu börjar hösten.. I fredags var det 28 grader varmt.. Nu nästan en vecka senare är det 11... Ganslan stor skillnad...
Hur kommer det bli i höst?
Helst av allt vill jag bara mysa & ha det skönt inne i värmen....
Eller varför inte bara umgås med Älsklings Sarah & kolla på film 6 berätta massa händelser eller hur jag känner innerst inne som jag gjort hela sommaren hihi..
Tän gumman vad kul vi skulle kunna ha.. film (1408 snart) med massa godis(men vi måste vara lite nyttiga hihi) laga mat(fettsnål mat haha) vara töntiga(så som vi brukar vara ibland) hihih..
& i vinter ska vi rida hihi tänk en lång ridtur i snön va mysigt hihii....

Varför ska de vara så svårt att säga vad man egentligen känner???
Visst det finns många sakerjag vill göra nu.. & många vet ju vad mina planer är..
Men det är bara 1 som vet mina innersta funderingar.. Det vill säga Sarah hihihihi..

På torsdag är det du & jag Sarah som ska kolla på match hihihihii...

     VS  

Jag hoppas verkligen hästen vinner... är inte alls något fan av gnaget....
Nej dags att äte frukost & sen bege sig till jobbet.. obbar bara till 14 idag så de ska bli assa skönt....

Ciao!

Kommentarer
Postat av: jocke

Finns folk till allt =/
ja då helgen var väl bra, eller sådär, ja jobbade natt hela veckan, gick av fredag morgon och åkte hem och la mig direkt. Och gissa när ja vakna :O
Nån gång runt 7, helt sjukt alltså :D sen så gick vi ju ut, kom hem typ halv 5 för att vi var o åt och så efteråt. Men då var ju jag hur pigg som hälst så jag kolla film till klockan 6 ;D Halv 9 skulle vi åkte till stockholm så jag sov i 2,5 timme ;)
sen kom vi hem på kvällen och gick ut då också, kom hem typ 4 och då var ja as trött så ja vakna klockan 6 på söndagen =/ och sen började jobba 23.
Så jag sov typ bort hela helgen känns det som =/ hehe :D
Annars rullar allt på bra, har varit ledig 2 nätter nu för att det tydligen inte funnits så mycket att göra =/ men det är skönt att vara ledig också =)
Hur är det själv då nathalie? =)
Ska ite du slytta till Norge snart eller? =/ :D
Hm det är bara tränings match va? hm jo det måste det vara :D
ha det bra puss.

2007-08-29 @ 09:39:50
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

hehe natta ja kanske är ute och cyklar men ska det stå...
kolla på film 6 ? :D:D ;P
"Eller varför inte bara umgås med Älsklings Sarah & kolla på film 6 berätta massa händelser eller hur jag känner innerst inne som jag gjort hela sommaren hihi.."

2007-08-29 @ 09:41:54
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

haha nu såg jag ju att 6 och & är samma ;D Fan vad ja skriver nu =/

2007-08-29 @ 09:47:58
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: sarah

Jaaa det ska vi min lilla älskling... ikväll hiihihi
ÄÄÄÄÄlskar diiiig

2007-08-30 @ 16:37:18
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0