Sarah <3

Vill passa på & säga tack Sarah för den msyiga kvällen vi hade ikväll.. Mummssiii mummssiii var maten & filmen va ju as kulig haha.. Ursäkta min dåliga svenska hihi ;o)...
Näste vecka börjar du skolan & ska på jobbintervju... Du kommer fixa allt toppen.. Det vet jag eftersom du är en begåvad tjej...
Fattar inte, en del tror verkligen att du är en blåst tjej bara för att du är blond.. Visst kan du ha dina blåsta stunder men vem kan inte.. du & jag tillsammans kan ju vara så otroligt barnsliga ibalnd men det är ju just därför vi har så otroligt kul tillsammans..
Men som sagt, de som tror du är blåst jämt tror så fruktansvärt fel... Du är så sjukt smart så ibland känns det som man kan slänga in handduken och gå hem.. Speciellt första gången du berättade vad glutamin var. Kommer aldrig glömma det vet du va hihi...

Det är sjukt vad kul vi har haft i sommar gumman.. Grillat en hel del.. visst träffat en del jobbiga människor men vi har ju ändå haft varandra.. Festat de har vi gjort en hel del.. Visst tråkigt att det varit utan sofia men vi har klarat oss bra ändå för vi har som sagt haft varandra..
Tänk alla seriösa prat vi haft om killar, om våra innersta känslor, om Norge, om framtiden ja om ALLT helt enkelt.. & alla gånger som vi töntar oss med våra små ljud vi gjort.. iieeee hhihi du fattar vad jag menar...
Minns du den där gången då du kom upp till mitt jobb & den där zigenar ungen sprang omkring med ett litet barn i en leksaksvagn... Jag garvar bara jag tänker på det... Du tog fram mobilen direkt och ville filma.. Så typiskt dig hihi.. du är så rolig att umgås med....
Det är verkligen skönt att du varit hemma här i sommar... Hur skulle jag annars ha kunnat klara mig??
Bättre vän får man leta efter för kompisar som du växer inte på träd tyvärr....

Du har verkligen stötta mig när jag haft det jobbigt, och det uppskattar jag VÄLDIGT mycket. Det finns ingen som vet så mycket om mig som du gör och ingen som jag öppnat mig så mycket för...
När jag hör ordet ärlighet så kommer du upp i mitt huvud... Som du sa idag "jag säger bara hur jag skulle ha gjort i din siuation och jag vill bara att du ska göra det som känns bäst för dig".. Uppskattar verkligen när Du säger hur Du tänker det är ju därför jag pratar så mycket med dig hihi.. Och en sak till du behöver inte vara orolig för att du skulle ha "tryckt" på någon fel knapp eller så för som sagr det är ändå mina beslut.. & visst lyssnar mycket på vad du säger & tar till mig allt men jag lyssnar också på när du säger "gör det som känns bäst i ditt hjärta"..


♥Älskar dig helt enkelt & jag hoppas våran vänskap aldrig ska ta slut♥........




Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv för igår kväll ==). Du är så underbar gumman! Vad fint du skrev. Du vet verkligen hur du ska sätta orden så att de når ända in i själen. HIHIHI jaa visst, vem kan inte ha sina blåsta stunder :D vad är livet värt om man inte får vara barnslig och dum ibland ;P. Jag vill att du ska veta att du är verkligen en otroligt bra lyssnare du med. För du ger så bra feedback. En del personer som man pratar med sitter bara tysta och säger bara mmm efteråt. Men det gör inte du! Bara så du vet
gumman (men det gör du säkert) Du är också ("också" syftar på att du tycker att jag är det ibland) otroligt smart/intelligent, och jag är helt säker på att du kommer klara dig galant i Norge, Sen är det ju en helt annan sak om du kommer att trivas eller ej. Men du vet ju att bara är att återvända i så fall. Hahaa Du behöver inte ursäkta svenskan. Jag orkar verkligen inte skriva oklanderligt i bloggen och när jag skriver kommentarer. Jag tyckte bara att det var lite väl igår. jag fick nästan ont i huvudet av att läsa hennes blogg hahahahah :D. Hahaha synd att han inte sprang en gång till så att jag kunde filma :(. det var en miss.
Jag är inte den som "utmanar ödet" men om jag får som jag vill så ska iaf se till så att vi kommer vara vänner föralltid. jag äskar dig min ängel. Hihi ringer sen om fikan ;) pussiss

2007-08-20 @ 11:20:16
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Sarah

På dålig svenska: haha börjar skolann i dag. Jag komer vara litte nervöss införr arbetesintereviun. Bästastte nattis, äällskarr digg. puss o kramm

2007-08-21 @ 09:48:33
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Jag

När katten är borta dansar råttorna på bordet!

2007-08-22 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0