jag är så tacksam

Då var jag hemma nu..
Har varti med linus från kl 8 til 22.30.. Jag är så sjuukt tacksam för den pratstund vi fick..
Det känns som en sten fallit från mina axlar & det känns så skönt.
Jag har då aldrig öppnat mig så mkt som jag gjort idag & mina tårar bara rann rann & återigen rann..
Usch jag kände mig så misslyckad satt där & bara tjöt som ett ny fött barn. Usch vad jobbig jag kände mig..
Men de va så skönt.. jag fattar varför jag int gjort det tidigare...
 Som sagt är så grymmt tacksam tacksam för att jag fick säga allt som jag velat säga så länge..
Jag tror nästan jag fick ur mig allt plus tusen saker till....
Men nu känner jag mig samtidgt vädligt liten..
Nu har jag tagit tag i detta..
Nu är det en annan sak att ta tag i..
Hur fan ska jag göra de?
vad kommer hända om jag har en riktigt otur?
vad kommer hända med mig?
jag vill inte vara med om nåt hemsk..
orkar inte ens tänka på de..
Är bara glad idag för min & linus pratstund...
Visst vissa saker jag fick höra gjorde ont men jag har ju själv orsakat det onda så det fick jag ta.
Nu känns det ialf lite bättre & jag är ledsen över allt som jag berätade om mig.. Men när jag väl började kunde jag inte sluta.. allt kändes så skönt..  som sagt jag känner mig 20kg lättare nu..

Måste säga igen fast jag vet att jag är tjatigt...

TACKSAM det är vad jag är....






måste även säga att jag tror min katt Sotis bullen är fruktansvärt arg på mig & mami nu efter att vi klipp klorna på henne.. De va inga tacksamma ljud hon gav ifrån sig direkt.. puss  godnatt alla är fruktansvärt trött nu...

Kommentarer
Postat av: jocke

Precis då var det inte så konstigt :)

2007-08-08 @ 01:31:27
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0